flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Стратегія адміністрування

22 лютого 2013, 10:30

СТРАТЕГІЯ АДМІНІСТРУВАННЯ АПАРАТУ ШАРГОРОДСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  У СФЕРІ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

НА 2013-2015 РОКИ

        Відповідно до ч.1 ст.150 Закону України «Про судоустрій і статус суд­дів» організаційне забезпечення діяльності Шаргородського районного суду Вінницької області здійснюється апаратом відповідного суду. Згідно зі ст. 9 Закону України «Про державну службу», п. 1.1 Типового положення про службу персоналу дер­жавного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату, затвердженого наказом Національного агентства України з питань держав­ної служби від 5 березня 2012 р. № 45, зареєстрованим у Міністерстві юсти­ції України 28 квітня 2012 р. за N° 699/21012 (Типове положення) у кожно­му державному органі або їх апараті утворюється служба персоналу. Відповідно до пунктів 1.2, 1.3 Типового положення служба персоналу підпо­рядковується безпосередньо керівникові апарату районного суду, який у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Типовим положенням, іншими нормативно-правовими актами та актами органу державної влади.

   З метою оптимізації напрямів кадрового забезпечення апарату Шаргородського районного суду Вінницької області, реалізації норм чинного законодавства України, впровадження міжнародно­го досвіду у цій сфері та досягнення відповідності найсучаснішим потребам та вимогам судової системи України головою Шаргородського районного суду, керівником апарату Шаргородського районного суду та консультантом з кадрової роботи розроблено Стратегію адміністрування апара­ту Шаргородського районного суду Вінницької області у сфері кадрового забезпечення на 2013-2015 рр., якою передба­чається:

 

 

            1. Здійснення систематизації основних напрямів кадрового забезпе­чення апарату за шістьма основними групами, а саме:

 

        Кадровий добір кандидатів для роботи в апараті здійснюється від­повідно до Закону України «Про державну службу», інших актів законодав­ства України у напрямах:

      1.1. Отримання об'єктивної оцінки знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті шляхом стажу­вання у структурних підрозділах апарату;

1.1.1.  Організаційна підготовка та проведення конкурсних відборів, у тому числі прийом від кандидатів на посади державної служби передбаче­них нормативними актами документів, проведення роз'яснювальної роботи із кандидатами на інші посади в апараті;

     1.1.2.Виконання роботи для забезпечення здійснення спеціальної пере­вірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби, тощо;

   1.1.3 Здійснення підготовки проекту програми іспиту (тестів) для про­ведення конкурсу на зайняття посад державної служби;

  1.1.4.Внесення керівникові апарату Шаргородського районного суду аргументованих пропозицій щодо призначення на посади, документальне оформлення вступу на дер­жавну службу, встановлення випробування при прийнятті на державну службу;

     1.1.5. Ознайомлення державних службовців з Правилами внутрішнього трудового розпорядку Шаргородського районного суду Вінницької області, посадовою інструкцією державного службов­ця відповідно до напряму роботи;

     1.1.6. Організація складення особою Присяги державного службовця, якщо ця особа вперше вступає на державну службу;

     1.1.7. Видача державному службовцю службового посвідчення тощо.

 

      1.2 Реалізація заходів із підвищення рівня професійної компетент­ності персоналу апарату здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Зокрема, згідно з підпунктами 5, 6 п. 1 ст. 10 Закону України «Про державну службу» державні службовці мають право на підвищення рівня професійної компетентності за рахунок державних коштів. Згідно зі ст. 30 Закону України «Про державну службу» державні службовці підвищують свою кваліфікацію постійно, у тому числі шляхом навчання у відповідних навчальних закладах, як правило, не рідше одного разу на три роки. Результати навчання і підвищення кваліфікації є однією з підстав для про­сування по службі. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 липня 2010 р. 564 «Про затвердження Положення про систему підго­товки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування» основними видами підвищення кваліфікації державних службовців, що забезпечують його безперервність, є:

       -  навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації держав­них службовців;

          -  тематичні постійно діючі семінари;

          -  спеціалізовані коротко­строкові навчальні курси;

          -  тематичні короткострокові семінари;

           -  самостійне навчання (самоосвіта);

       - стажування в органах, на які поширюється чинність Закону України «Про державну службу».

          Основними напрямами роботи у цій групі, запланованими для реалізації апаратом у 2013-2015 роках  є:

1.2.1. "Проведення координаційної роботи із Національним агент­ством України з питань державної служби, Національною школою суд­дів України та іншими органами державної влади, установами, організа­ціями щодо участі працівників апарату у заходах із підвищення кваліфі­кації, формування замовлення на відповідні заходи та забезпечення укладання відповідних угод із навчальними закладами, установами, організаціями;

    1.2.2. Вивчення потреби та внесення обґрунтованих пропозицій керівни­ком апарату  Шаргородського районного суду щодо участі працівників апарату у різних видах підви­щення кваліфікації, організації підготовки, перепідготовки і підвищення к в а л і ф і к а ц і ї   п р а ц і в н и к ів     апарату;

         1.2.3.Організація проведення внутрішніх навчань для працівників апа­рату;

1.2.4  Заохочення та стимулювання працівників апарату до підвищення кваліфікації;

1.2.5  здійснення консультування з питань професійного розвитку.

 

1.3. Поточна робота у сфері кадрового забезпечення здійснюється від­повідно до законодавства України, зокрема згідно із Законом України «Про державну службу», у таких напрямах:

1.3.1.  Підготовка проектів наказів та розпоряджень з особового складу;

1.3.2.Ведення звітно-облікової документації, підготовка статистичної звітності з кадрових питань;

1.3.3.    Здійснення заходів щодо ведення, обліку і зберігання особових справ, трудових книжок суддів і працівників апарату, ведення комп'ютерного обліку електронних особових справ та електронних карток державних службовців;

1.3.4. Надання методичної допомоги суддям та працівникам апарату з питань заповнення, оформлення кадрових документів, здійснення організа­ційних заходів щодо своєчасного подання державними службовцями відо­мостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік;

1.3.5.  Підготовка кадрових документів, видача довідок, інша поточна робота;

1.3.6.   Обчислення стажу роботи суддів та працівників апарату;

1.3.7.  Узагальнення та формування графіків відпусток суддів та праців­ників апарату, підготовка проектів розпорядчих документів про падання відпусток працівникам та суддям, ведення їх обліку;

1.3.8.     Оформлення і видача довідок з місця роботи суддям та працівни­кам апарату на їх вимогу;

1.3.9. Опрацювання листків тимчасової непрацездатності суддів та пра­цівників апарату;

1.3.10. Підготовка у межах компетенції документів щодо призначення пенсій суддям та працівникам апарату;

1.3.11. Видача у встановленому порядку звільненій особі копії докумен­та про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

1.3.12.      Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів України з питань, одо належать до сфери кадрового забезпечення, тощо.

 

 

         1.4. Нормативна робота у сфері кадрової роботи:

1.4.1. Здійснення контролю за дотриманням вимог трудового законодав­ства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та інших нормативно-правових актів з питань кадрової роботи та державної служби в апараті;

1.4.2.  Аналіз та узагальнення практики застосування законодавства з кадрових питань, що стосуються діяльності судів та статусу суддів;

1.4.3.  Розробка проектів нормативних актів з питань, що належать до сфери кадрового забезпечення, тощо.

 

 

 

      1.5. Взаємодія з іншими структурними підрозділами апарату здійсню­ється шляхом:

 

1.5.1.    Контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпо­рядку та Правил внутрішнього службового розпорядку;

1.5.2.    Надання відомостей про фактично відпрацьований робочий час суддями Шаргородського районного суду  для врахування при здійсненні автоматизованого розподілу скарг і справ;

      1.5.3. Надання необхідної інформації про суддів та працівників апарату для укладання телефонного довідника та вирішення питання прикріплення на медичне обслуговування;

     1.5.4. Надання методичної допомоги та контроль за розробленням поса­дових інструкцій працівників апарату;

 

     

 

 

1.6. Оптимізація роботи із кадрового забезпечення в апараті здійсню­ється відповідно до статей 31, 52-60 Закону України «Про державну служ­бу», Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та інших законодав­чих актів України у напрямах:

 

1.6.1.   Вжиття заходів з метою забезпечення створення та підтримання сприятливого психологічного клімату у колективі, формування корпора­тивної культури, недопущення чи у разі виникнення вирішення конфлікт­них ситуацій;

      1.6.2.  Аналізу рівня фахової підготовки працівників апарату;

    1.6.3. Вивчення поточної та перспективної потреби в персоналі та вне­сення відповідних пропозицій голові суду та  керівникові апарату;

    1.6.4. Розробки пропозицій щодо оптимізації структури апарату та вне­сення відповідних пропозицій керівникові апарату суду, голові суду, зборам суддів;

  1.6.5.  Здійснення аналітично-консультативпого забезпечення діяльності керівника апарату суду з питань управління персоналом та внесення відповідних пропозицій голові суду щодо удосконалення роботи з персоналом;

  1.6.6.Планування кар'єри державних службовців з урахуванням їх інди­відуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вне­сення відповідних пропозицій  голові суду, керівникові апарату;

      1.6.7 Участі у розробці та вжиття заходів із стимулювання та мотивації до поліпшення результатів праці працівників апарату, внесення аргументованих пропозицій щодо заохочення та у разі необхідності притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників апарату, під­готовка проектів відповідних документів із зазначених питань;

      1.6.8 Внесення пропозицій про присвоєння чергових рангів та дострокове присвоєння рангів працівникам апарату, оформлення відповідних документів, записів у трудових книжках працівни­ків апарату.

       Таким чином, стратегія адміністрування апарату Шаргородського районного суду у Вінницькій області у сфері кадрового забезпечення на 2013-2015 рр. передба­чає систематизацію основних напрямів кадрового забезпечення апарату за шістьма основними групами: добір персоналу для роботи в апараті; реаліза­ція заходів із підвищення рівня професійної компетентності працівників апарату: поточна робота у сфері кадрового забезпечення.

Керівник апарату Шаргородського     районного суду 

                                                                                                С.В.Бородавка