Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Шаргородського
районного суду Вінницької області
___________ Т.О.Соколовська
"28" грудня 2015 р.
ПЛАН РОБОТИ
Шаргородського районного суду Вінницької області
на перше півріччя 2016 року
№ |
Назва заходів |
Строк виконання |
Відповідальні особи за виконання |
Примітка |
|
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||||||
1. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ |
|
||||||||||||||
1.1. |
На виконання постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ №7 від 01 березня 2013 року провести нараду за підсумками роботи суду за 2015 рік. |
січень |
Голова суду |
|
|
||||||||||
1.2 |
Складання звітів про роботу суддів Шаргородського районного суду |
щомісячно на перше число наступного місяця |
Судді |
|
|
||||||||||
1.3 |
Прийняти участь в координаційній нараді по підсумках роботи 2015 року за участю Жмеринської місцевої прокуратури Вінницької області по Шаргородському району ,Шаргородського відділення поліції Жмеринського ВП ГУНП у Вінницькій області |
січень-червень |
Голова суду Соколовська Т.О. |
|
|
||||||||||
1.4 |
Здійснювати контроль за організацією роботи щодо повноти внесення інформації до бази даних електронного судового діловодства КП Д-3 |
постійно |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. Головний спеціаліст з інформаційних технологій Поперечний І.В |
|
|
||||||||||
1.5. |
Здійснювати контроль за достовірністю і повнотою заповнення інформації в обліково-статистичних картках по розгляду справ усіх категорій.; інформації в картках на особу; картках сум шкоди, завданої злочином. |
постійно |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
1.6 |
Надсилати до ТУ ДСА України в Вінницькій області інформацію щодо внесення судом рішень та направлення їх до ЄДРСР. |
один раз на квартал до 5 числа за звітний період |
Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. Головний спеціаліст з інформаційних технологій Поперечний І.А. |
|
|
||||||||||
1.7 |
Надавати до ТУ ДСА України в Вінницькій області в електронному вигляді інформацію про кількість надісланих текстів судових повісток у вигляді SMS- повідомлень учасникам судового процесу (кримінального провадження) та відомості щодо проведення відеоконференцзв"язку під час досудового розслідування та судового провадження. |
до 1-го числа кожного місяця, наступного за звітним |
Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. Помічники суддів Секретарі судових засідань |
|
|
||||||||||
1.8 |
Надавати до ТУ ДСА України в Вінницькій області в електронному вигляді інформацію про кількість осіб, вироки щодо яких набрали законної сили у відповідному місяці |
до 4-го числа кожного місяця, наступного за звітним |
Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
1.9 |
Надсилати до Апеляційного суду Вінницької області в електронному вигляді: Інформацію щодо кримінальних справ (проваджень), які перебувають у провадженні суду понад один рік; Інформацію щодо кримінальних справ (проваджень), які перебувають у провадженні суду понад один рік, відносно осіб, які перебувають під вартою; Інформацію щодо кримінальних проваджень, які перебувають у провадженні суду, понад шість місяців. Відносно осіб, які перебувають під вартою; Інформацію щодо кримінальних проваджень відносно неповнолітніх осіб, які утримуються під вартою понад 3 (три) місяці |
до 25 числа кожного місяця, наступного за звітним |
Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
1.10 |
На виконання вимог Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ за № 92-2014/0/4-13 від 12.12.2013 року надсилати до Апеляційного суду Вінницької області інформацію щодо застосування місцевими судами при розгляді кримінальних проваджень окремих положень КПК України |
до 02 числа кожного місяця, наступного за звітним |
Заступник керівника апарату Голованчук О.П. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
1.11 |
На виконання рішення № 21 ради суддів загальних судів України від 13 лютого 2014 року здійснити оцінку та проаналізувати ефективність діяльності суду. Базові показники ефективності діяльності опублікувати на офіційній веб-сторінці суду веб-порталу судової влади України та надіслати до Апеляційного суду Вінницької області За результатом аналізу, прийняти заходи щодо підвищення ефективності організації та діяльності суду. |
до 20 січня 2015 року |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. |
|
|
||||||||||
1.12 |
Проводити з Жмеринською місцевою прокуратурою Вінницької області по Шаргородському району взаємозвірку відомостей щодо осіб у кримінальних провадженнях, судові рішення у яких набрали законної сили, станом на 25 число кожного місяця |
25 числа кожного місяця, наступного за звітним |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
1.13 |
Здійснити з Жмеринською місцевою прокуратурою Вінницької області по Шаргородському району взаємозвірку показників звітності щодо виправданих осіб та повернутих судом кримінальних справ (проваджень) відповідно до акту. |
до 5 липня 2016 року |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
1.14 |
Закінчити проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон до працівників апарату суду, передбачених Законом України " Про очищення влади" |
січень-червень 2016 року |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Консультант суду з кадрової роботи |
|
|
||||||||||
1.15 |
Організація та проведення занять з охорони праці та пожежної безпеки з суддями та працівниками апарату суду |
протягом півріччя |
Голова суду |
|
|
||||||||||
1.16 |
Аналізувати стан наповнення ВЕБ сторінки суду веб-порталу судової влади України |
один раз на місяць |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. |
|
|
||||||||||
1.17 |
Забезпечити належну організацію щодо формування та подання статистичної звітності за перше півріччя 2016 року |
червень-липень |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
1.18 |
Оприлюднити статистичні звіти на офіційній веб-сторінці суду веб-порталу судової влади України в розділі: " Звітність про стан здійснення правосуддя Шаргородським районним судом" |
до 10 липня 2016 року |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Секретарі суду |
|
|
||||||||||
2. ЗАХОДИ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
|
||||||||||||||
2.1. |
Проведення зборів суддів за наступною схемою: - ознайомлення з новим законодавством, та матеріалами судової практики Верховного Суду України , Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ та Європейського суду з прав людини. - обговорення причин скасування, змін судових рішень; - вирішення інших нагальних питань, щодо роботи суду |
у міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць |
Голова суду Соколовська Т.О. Судді |
|
|
|
|||||||||
2.2 |
Участь у засіданні колегій ТУ ДСА України в Вінницькій області . |
протягом півріччя |
Голова суду |
|
|
|
|||||||||
2.3 |
Прийняття участі в роботі семінарів і навчань з працівниками органів місцевого самоврядування |
постійно |
Голова суду Заступник голови суду Судді |
|
|
|
|||||||||
3. ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ РОБОТИ СУДУ |
|
||||||||||||||
3.1. |
Проведення нарад з суддями |
у міру необхідності |
Голова суду Соколовська Т.О. |
|
|
||||||||||
3.2. |
Проведення оперативно-виробничих нарад за участі суддів та працівників апарату суду за наступною схемою: - вивчення змін в законодавстві України, нормативно-правових актів, аналізів судової практики судів усіх рівнів ( за наявності); - обговорення наказів, листів ТУ ДСА України в Вінницькій області ( за наявності); - підсумок роботи суду за минулий місяць, щодо кількості надходження та оперативності розгляду справ за встановленими законодавством строками; - обговорення результатів проведених перевірок працівників апарату суду , виявлених недоліків в роботі та позитивних прикладів; - обговорення результатів роботи зі зверненнями громадян; - різне; |
у міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць |
Голова суду Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Консультант суду з кадрової роботи Працівники апарату суду |
|
|
||||||||||
3.3. |
Проаналізувати стан організації ведення обліково-статистичної роботи в суді за 2015 рік |
лютий |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
3.4. |
Проаналізувати стан роботи відповідальних осіб в частині реєстрації та ведення ОСК усіх категорій справ в системі електронного судового діловодства КП Д-3 за 2015 рік |
березень |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
3.5. |
Проведення навчань із працівниками апарату суду з питань підвищення ділової кваліфікації |
протягом півріччя , але не рідше одного разу на місяць |
Голова суду Соколовська Т.О. Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
3.6. |
Проведення семінарських занять з працівниками апарату суду щодо змін до діючого законодавства |
протягом півріччя , але не рідше одного разу на місяць |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Голованчук О.П. |
|
|
||||||||||
3.7 |
Проведення перевірок стану роботи працівників апарату суду. Надання практичної допомоги працівникам апарату суду з питань ведення діловодства, обліково-статистичної роботи, кадрових питань |
згідно плану |
Голова суду Керівник апарату суду Бородавка С.В. Судді |
|
|
||||||||||
3.8 |
Провести узагальнення стану роботи із зверненнями громадян у суді за 2015 рік |
січень |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
3.9 |
Проводити прийом громадян відповідно до затвердженого графіка |
протягом півріччя |
Голова суду Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
3.10 |
Впорядкування архіву суду, контроль за строками зберігання судових справ |
протягом півріччя |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
3.11 |
Формування бібліотечного фонду суду |
постійно |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Консультант з кадрової роботи суду |
|
|
||||||||||
4. РОБОТА З КАДРАМИ |
|
||||||||||||||
4.1. |
Впорядкування особових справ суддів та працівників апарату суду |
січень |
Консультант з кадрової роботи суду Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.2. |
Підготовка та подання звіту про кількість працівників, їх якісний склад та професійне навчання (форма 6-ПВ) |
січень |
Консультант з кадрової роботи суду Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.3. |
Підготовка та подання звіту до ТУ ДСА України в Вінницькій області про зайнятість та працевлаштування інвалідів |
січень |
Консультант з кадрової роботи суду Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.4. |
Підготовка та подання звіту про кількісний та якісний склад державних службовців, які займають посади керівників та спеціалістів (форма 9-ДС) |
січень |
Консультант з кадрової роботи суду Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.5. |
Проведення конкурсів на заміщення вакантних посад |
протягом півріччя, в разі необхідності |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Консультант з кадрової роботи суду Конкурсна комісія |
|
|
||||||||||
4.6 |
Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань. Надання інформації до ТУ ДСА України в Вінницькій області за результатами проведення щорічної оцінки. |
березень |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Консультант з кадрової роботи суду Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.7 |
Забезпечення своєчасного Надання інформації до ТУ ДСА України в Вінницькій області. |
березень |
Керівник апарату суду |
|
|
||||||||||
4.8 |
Надання практичної допомоги працівникам апарату суду |
постійно |
Судді Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
4.9 |
Проведення роботи щодо впровадження та введення інформаційно-аналітичної системи "Кадри-WEB" для забезпечення обліку суддів, державних службовців, службовців, та інших працівників |
січень |
Консультант з кадрової роботи суду Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.10 |
Забезпечення належного проходження практики студентами навчальних закладів з метою якісного підбору кадрів до резерву на заміщення вакантних посад державних службовців суду, а також надання їм методичної та практичної допомоги в процесі ознайомлення з роботою суду |
протягом півріччя |
Голова суду Керівник практики Кучер Н.М. |
|
|
||||||||||
4.11 |
Проаналізувати стан виконання посадових обов’язків державними службовцями і службовцями суду.
Наслідки вивчення розглянути на виробничій нараді |
до кінця червня місяця 2016 року |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
4.12 |
Участь у роботі семінарів, навчань, нарад, що організовуються ТУ ДСА України в Вінницькій області, Національною школою суддів України, Апеляційним судом Вінницької області. Забезпечення виконання плану проведення заходів щодо підвищення кваліфікації суддів та працівників суду в 2016 році |
протягом півріччя за викликом |
Голова суду Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
4.13 |
Здійснювати інформаційне наповнення та внесення змін до розділу " Інформація з кадрових питань" веб-сайті суду офіційного веб-порталу судової влади України |
постійно |
Заступник керівника апарату суду Консультант суду з кадрової роботи Головний спеціаліст з інформаційних технологій Поперечний І.А. |
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||||||
5.1. |
Проаналізувати стан здійснення судочинства Шаргородським районним судом за 2015 рік.
Визначити пріоритетні напрями діяльності по усуненню наявних недоліків у роботі суду за проаналізований період. |
січень |
Голова суду Помічник судді |
|
|||||||||||
5.2. |
Узагальнити судову практики щодо винесення вироків на підставі угод про визнання винуватості та про примирення, особливості застосування положень глави 35 КПК України за 2015 рік. |
лютий |
Суддя Славінська Н.Л. |
|
|||||||||||
5.3. |
Проаналізувати залишок нерозглянутих справ усіх категорій станом на 01.01.2016 року |
січень |
Суддя Строгий І.Л. |
|
|
||||||||||
5.4 |
Проаналізувати причини скасування та зміни судових рішень усіх категорій справ протягом 2015 року. |
лютий |
Суддя Строгий І.Л. |
|
|
||||||||||
5.5. |
Узагальнити практику розгляду матеріалів про адміністративні правопорушення в сфері забезпечення безпеки дорожнього рух за 2015 рік у порівнянні з 2014 роком. |
лютий |
Голова суду |
|
|
||||||||||
5.6. |
Проаналізувати практику Шаргородського районного суду щодо застосування рішень Європейського суду з прав людини при здійсненні цивільного і кримінального судочинства за перше півріччя 2014 року. |
березень |
Суддя Помічник судді |
|
|
||||||||||
5.7. |
На виконання вимог постанови Пленуму ВС України № 5 від 16.04.2004 року "Про практику застосування судами України законодавства у справах про злочини неповнолітніх" узагальнити судову практику у справах про злочини неповнолітніх і втягнення їх у злочинну діяльність за 2015 рік Інформацію за результатами узагальнення направити відділу освіти Шаргородської районної державної адміністрації |
лютий |
Суддя |
|
|
||||||||||
5.8 |
Проаналізувати стан виконання вимог законодавства про судовий збір та судові витрати, які підлягають стягненню в доход держави за 2015 року.
|
квітень |
Голова суду |
|
|
||||||||||
5.9 |
Проведення узагальнень судової практики за темами, які надходять з вищих судових інстанцій |
протягом півріччя |
Судді |
|
|
||||||||||
6. КОМУНІКАТИВНІ ЗАХОДИ |
|
||||||||||||||
6.1 |
Приймати участь в організації і проведенні координаційних нарад органів прокуратури, поліції, суду |
постійно |
Голова суду |
|
|
||||||||||
6.2 |
Проведення інформаційно-просвітницької роботи серед населення міста, району. Виступи в пресі з роз’ясненням діючого законодавства, змін в законодавстві, ознайомлення громадськості з діяльністю суду. |
постійно |
Голова суду Керівник апарату суду Заступник керівника апарату суду Помічники суддів Головний спеціаліст із інформаційних технологій |
|
|
||||||||||
6.3 |
Участь суддів у проведенні днів правових знань в школах міста. |
постійно |
Голова суду Судді |
|
|
||||||||||
6.4 |
Проведення у суді "днів відкритих дверей" і "круглих столів". |
протягом півріччя |
Голова суду Керівник апарату суду Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
6.5 |
Оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду |
постійно |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Консультант суду з кадрової роботи Помічники суддів |
|
|
||||||||||
6.6 |
Оприлюднювати та оновлювати інформацію про діяльність суду на веб-сайті суду відповідно до вимог ЗУ «Про доступ до публічної інформації» |
постійно |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду Помічники суддів |
|
|
||||||||||
6.7 |
Оновлення інформації на веб-сайті суду, щодо право-виховної і профілактичної роботи суду |
постійно |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Консультант суду з кадрової роботи Кучер Н.М. Помічники суддів Головний спеціаліст з інформаційних технологій Поперечний І.А. |
|
|
||||||||||
7. КОДИФІКАЦІЙНО-ДОВІДКОВА РОБОТА |
|
||||||||||||||
7.1 |
Кодифікаційно-довідкова робота |
постійно |
Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
8. РОБОТА З АРХІВОМ СУДУ |
|
||||||||||||||
8.1 |
Здійснювати впорядкування архіву суду .Провести спільно з представником державного архіву вилучення справ для знищення по закінченню терміну зберігання. |
протягом півріччя |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
9. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СУДУ |
|
||||||||||||||
9.1 |
Забезпечити економне використання бюджетних коштів; контролювати використання електроенергії, газу; води; міжміських телефонних розмов; використання марок, конвертів та інших товарно-матеріальних цінностей по їх руху та використанню. |
протягом півріччя |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
9.2 |
Забезпечити своєчасне складання авансових та фінансових звітів. |
щомісяця на перше число звітного періоду, за необхідністю раніше строку |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. |
|
|
||||||||||
9.3 |
Забезпечити своєчасне списання товарно-матеріальних цінностей |
щомісяця на перше число звітного періоду, за необхідністю раніше строку |
Керівник апарату суду Бородавка С.В. Заступник керівника апарату суду |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Керівник апарату суду _____________________ С.В.Бородавка